Shop Mobile More Submit  Join Login
snowflakes by EatToast snowflakes by EatToast
at least it's not like last year when cloud used meteor against a cut-out-hand-turkey for thanksgiving


...i feel like that joke's been done before.... -.-




merry christmas kids!

i typed the dialogue, because my handwriting is THAT bad. :D
Add a Comment:
 
:iconadrianminotaur:
AdrianMinotaur Featured By Owner Mar 23, 2015  Hobbyist General Artist
OK, that's hilarious! Barret is so Mr. T(named him that most of the time), and does Vincent remind anyone else of Edward Scissorhands? I think Tim Burton should direct of Vincent Valentine movie, or at least write a better story for his game.
Reply
:iconcutelala:
CuteLala Featured By Owner Dec 7, 2010  Hobbyist Traditional Artist
lol, funny!
Reply
:iconbag-of-bones666:
bag-of-bones666 Featured By Owner Jun 3, 2010  Hobbyist General Artist
wow, just... wow! I wonder how Sephiroth would act...
Reply
:iconjuliett-dark-angel:
Juliett-Dark-Angel Featured By Owner Oct 14, 2009
LMAO!!!! I like Vincent
Hehe Snowflake...
I do believe Cloud has ADHD
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Oct 14, 2009  Professional Traditional Artist
probably does!
Reply
:iconjuliett-dark-angel:
Juliett-Dark-Angel Featured By Owner Oct 15, 2009
LOL
Reply
:icondjka:
DJka Featured By Owner Aug 10, 2009
Lol :XD: :+fav:
Reply
:iconaui-song:
Aui-song Featured By Owner Jun 25, 2009  Student General Artist
heh heh snowflake...
Reply
:iconktechhelvetiin:
KtechHelvetiin Featured By Owner Jun 11, 2009  Student Traditional Artist
MOAR FUNNIES :XD: *steals* <--- means +fav
Reply
:iconlinka122:
linka122 Featured By Owner Jun 8, 2009  Hobbyist Writer
loved vincent and barrent in this XDD
Reply
:iconhino-san:
hino-san Featured By Owner May 17, 2009
I like what barret says lol 'fool' lol classic! Love it!!!
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner May 17, 2009  Professional Traditional Artist
:D i love stereotypes
Reply
:iconfaithstarlight:
FaithStarLight Featured By Owner Feb 12, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Lol, poor Cloud :XD: Love his expression in the last panel :P
Reply
:iconchibideathdragon:
Chibideathdragon Featured By Owner Jan 6, 2009
i wanna try making snowflakes like that i have the swords for it
Reply
:iconreimeikitsune:
reimeikitsune Featured By Owner Jan 5, 2009
Vincent in the last panel made me think of Edward Scissorhands xD

(maybe Barret is secretly mr. t >.> )
Reply
:iconkunoichi-rekaina:
Kunoichi-Rekaina Featured By Owner Feb 4, 2009
Ah, I see it now!! xD

but Barret has a scissor hand! Lookit him, look!
Reply
:iconreimeikitsune:
reimeikitsune Featured By Owner Feb 5, 2009
holy shiznit you're right!!

there be some scissorhand impersonators running around best be careful >.>
Reply
:iconfatebreakker:
Fatebreakker Featured By Owner Dec 22, 2008
This is almost as good as cloud hamming a meteor. Er. Wait...
Reply
:iconcaramelapples:
CaramelApples Featured By Owner Dec 20, 2008  Hobbyist Traditional Artist
awsome!
Reply
:iconbunniez-r-4ever:
bunniez-r-4ever Featured By Owner Dec 18, 2008
haha Barret mr T jokes they make the world go round
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Dec 18, 2008  Professional Traditional Artist
not gravity and the x and y axis? uh oh. science has some new books to write....:0
Reply
:iconbunniez-r-4ever:
bunniez-r-4ever Featured By Owner Dec 19, 2008
your damn right it does!
Reply
:iconcassy13:
Cassy13 Featured By Owner Dec 18, 2008
"heh heh, snowflake"

the look on Barret is priceless "fool"
Reply
:iconnightmareknight:
Nightmareknight Featured By Owner Dec 18, 2008  Hobbyist Writer
LMAO.Barrett has a scissor hand.
Reply
:iconenvylover66669:
envylover66669 Featured By Owner Dec 18, 2008
XDDDD
Reply
:icon080:
080 Featured By Owner Dec 17, 2008  Student Traditional Artist
i love cloud
Reply
:icontimisdeath2all:
TIMISDEATH2ALL Featured By Owner Dec 17, 2008  Professional Traditional Artist
I love this
Reply
:iconranaelaseim:
RanaElaseim Featured By Owner Dec 17, 2008  Hobbyist Writer
hehehe, snowflake :D
Reply
:iconaquaeden:
AquaEden Featured By Owner Dec 17, 2008  Student General Artist
.... Is that pair of scissors floating underneath cids chin? O_______o

This is great, though xD Youcanttakecloudanywhere,otherwisehe'llchopitupitseemsD:
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Dec 18, 2008  Professional Traditional Artist
oops. forgot to finish the hand... :B
Reply
:iconaquaeden:
AquaEden Featured By Owner Dec 18, 2008  Student General Artist
Ohnoes :U

But its still funnay.
Reply
:iconzhon:
Zhon Featured By Owner Dec 17, 2008  Professional Artisan Crafter
ROFL!
Well... if he can't succeed at cutting out a nice snowflake... maybe he could finely chop the glitter particles!
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Dec 18, 2008  Professional Traditional Artist
aside from being a delivery boy, he is also a grade-a vegomatic. he slices! he dices! he uses meteor!! AAAAAAAAAAAAGAGHHHH!!!!
Reply
:iconzhon:
Zhon Featured By Owner Dec 18, 2008  Professional Artisan Crafter
HOLY CRAP ITS METEOR!!!:iconohnoesplz:
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Dec 19, 2008  Professional Traditional Artist
*BWOOOOOOOOOOM*
Reply
:iconchatm0nst3r:
chatm0nst3r Featured By Owner Dec 17, 2008
HAHAHAHAAHAHAHAA what wont she do....
Reply
:iconjenkristo:
JenKristo Featured By Owner Dec 17, 2008
thank god you've been typing your comic bubbles. your handwriting is just so poofinger-awful.

you have to draw a second on this, where he opens his snowflake and its the most amazing one of them all, like with all their faces on it or something.
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Dec 17, 2008  Professional Traditional Artist
hahaha....i should. :D

oh my god, it's out lady of Guadalupe!

(why did i chose that one??)
Reply
:iconmockingbyrd:
Mockingbyrd Featured By Owner Dec 17, 2008  Professional Digital Artist
but everything is better with a buster sword!! :lmao: omg barret with scissors for a hand... that just leads to a bunch of other ideas... :lmao:
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Dec 17, 2008  Professional Traditional Artist
i've drawn barret with a rainbow (is that the right word!?) of devices on his hand..there have been cheese graters, gumball machines, meat grinders, staplers....ahh...so many..
Reply
:iconmockingbyrd:
Mockingbyrd Featured By Owner Dec 17, 2008  Professional Digital Artist
the possibilities are endless!!! :rofl:
Reply
:iconbread-crumbz:
Bread-Crumbz Featured By Owner Dec 17, 2008  Student Digital Artist
clouds a naughty boy :noes:
Reply
:iconinsanekane87:
InsaneKane87 Featured By Owner Dec 17, 2008  Hobbyist Traditional Artist
haha i love that XD
Reply
:icontentenxkankurou:
TenTenXKankurou Featured By Owner Dec 17, 2008
I understand your handwriting problems. I can't even read the crap I write half the time xD
Reply
:iconanimehorses4eva:
Animehorses4eva Featured By Owner Dec 17, 2008  Hobbyist General Artist
man I love Vincent and Barret in the last panel! >w<

jeez Cloud....try to be normal...well somewhat normal...:XD:
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Dec 17, 2008  Professional Traditional Artist
there's no guarantee of that.
Reply
:iconanimehorses4eva:
Animehorses4eva Featured By Owner Dec 17, 2008  Hobbyist General Artist
lol that's true ^^;
at first I was going to say he needs to act normal like everyone else....but then I relized that none of them are normal :XD:
Reply
:icondarthpooky:
DarthPooky Featured By Owner Dec 17, 2008  Hobbyist General Artist
God, Barret cracks me up! :rofl:
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Dec 17, 2008  Professional Traditional Artist
he's endless humor. :)
Reply
:iconkaty-chan-greencandy:
oh God , i just love vincent on the last panel xDD ,

good job !
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 17, 2008
Image Size
777 KB
Resolution
600×794
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
9,676
Favourites
381 (who?)
Comments
52
×