Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 11, 2009
Image Size
249 KB
Resolution
1114×1276
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
11,792
Favourites
898 (who?)
Comments
174

Camera Data

×
moocher by EatToast moocher by EatToast
it summertime! eat marshmallows! but ask permission to use other people's fire.


brush, quill, markers, white gel pen..the usual. :)



cloud is really close to that fire... :0
Add a Comment:
 
:iconviolalulu:
violalulu Featured By Owner May 8, 2013  Student Traditional Artist
MADE MY DAY...
I love sepiroth's poker face..
Reply
:iconlittlesister505:
LittleSister505 Featured By Owner Jun 1, 2012  Hobbyist General Artist
loloololololololololololol
Reply
:iconmythrin:
Mythrin Featured By Owner Sep 18, 2011  Student General Artist
Sephiroth wouldn't even touch that fire with a twelve-fott katana. This is cool.
Reply
:iconericamonster:
EricaMonster Featured By Owner May 22, 2011  Hobbyist Traditional Artist
moocher.
X3
Reply
:iconmikachusango:
MikachuSango Featured By Owner Feb 2, 2011  Hobbyist General Artist
Lol!
Reply
:iconembrace-diversity:
Embrace-Diversity Featured By Owner Jan 29, 2011  Hobbyist Digital Artist
LOL your stuff is hilarious!
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jan 30, 2011  Professional Traditional Artist
thank you!
Reply
:iconvenusluv:
VenusLuv Featured By Owner Jan 29, 2011
lmoa I love it!!!!!
Reply
:iconrawreuh:
Rawreuh Featured By Owner Jan 29, 2011
Lolz xD
Reply
:iconlife-is-precious:
life-is-precious Featured By Owner Dec 16, 2010  Hobbyist General Artist
That reminds me of something I saw at Fuego (a store):[link]
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Dec 16, 2010  Professional Traditional Artist
hahaahha, that's awesome! :XD: i want one now :D
Reply
:iconlife-is-precious:
life-is-precious Featured By Owner Dec 16, 2010  Hobbyist General Artist
There should be a little emoticon for that. Or at least a freeloader one.
Reply
:iconyoshiko-a-black:
Yoshiko-A-Black Featured By Owner Sep 29, 2010  Student Digital Artist
Oh no, that's awesome! :XD:
Reply
:iconphuongta:
phuongta Featured By Owner Aug 13, 2010
LOL
Reply
:iconjarethsgoblinqueen1:
jarethsgoblinqueen1 Featured By Owner Aug 10, 2010  Hobbyist Filmographer
love clouds expression
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Aug 10, 2010  Professional Traditional Artist
thanks!
Reply
:iconlittle-mana:
Little-Mana Featured By Owner Jul 14, 2010  Professional Filmographer
X'DDDDD LOVE IT !!
Reply
:iconxdeathxhasxnoxnamex:
XDeathXHasXNoXNameX Featured By Owner Jun 30, 2010
Hahaha, Sephiroth: *I knew having a long sword would pay off!*
Reply
:iconcooltiger2007:
cooltiger2007 Featured By Owner Jun 27, 2010
o: I hope cloud didnt got burned! *giggle&
Reply
:iconearthdragonthoth:
earthdragonthoth Featured By Owner Feb 21, 2010
Hahaha! xD Nice!

Well, Sephiroth's sword IS long enough xD
Reply
:iconmusicmakerjunkie:
musicmakerjunkie Featured By Owner Feb 19, 2010  Hobbyist General Artist
likelikelikelikelikelikelikelikelikeeeeee LOVE CLOUDDDDD
Reply
:iconjan-spirit-soldier:
Jan-spirit-soldier Featured By Owner Jan 21, 2010  Hobbyist General Artist
*stomach grumbles*

*while cloud is cloud is disrtacted steals fire and marshmallows some how :O and runs*
Reply
:icon12051993:
12051993 Featured By Owner Jan 16, 2010
Cloud's face is so pricless!
Poor Sephy.
Reply
:iconkittycatmg6:
kittycatmg6 Featured By Owner Oct 4, 2009
funny as he**~
nuf said
Reply
:icondarklitria:
DarkLitria Featured By Owner Aug 18, 2009  Student Digital Artist
lmfao! :XD:
Reply
:iconmanah-angel-eyes:
Manah-Angel-Eyes Featured By Owner Aug 13, 2009  Hobbyist Digital Artist
I LOVE it when Cloud pulls faces like that XDDD
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Aug 13, 2009  Professional Traditional Artist
:D thanks! i love drawing them
Reply
:iconmanah-angel-eyes:
Manah-Angel-Eyes Featured By Owner Aug 13, 2009  Hobbyist Digital Artist
Hehe you should see some of the faces I draw in drawing RPs...XD
Reply
:iconakikomiyahara:
AkikoMiyahara Featured By Owner Aug 13, 2009
xDDD
Great use of a sword.
Reply
:icondjka:
DJka Featured By Owner Aug 10, 2009
Lol! I love Seph! :XD: Great job! :+fav:
Reply
:iconsirenofsephiroth:
SirenOfSephiroth Featured By Owner Aug 6, 2009
XD Ah this amuses me SO much!
Reply
:iconmasamunessong:
MasamunesSong Featured By Owner Aug 3, 2009
Ahahaha!!! LOL!
Reply
:icongethsemane-butler:
gethsemane-butler Featured By Owner Aug 1, 2009
This made my day.
Reply
:iconnnys-wifie:
Nnys-Wifie Featured By Owner Aug 1, 2009
I love the red rim around Cloud's eyes.

That's rage, right there. :iconrage2plz:
Reply
:iconmirmusmaximus:
MirmusMaximus Featured By Owner Jul 24, 2009  Hobbyist General Artist
LOL!! xDD This made my day!
Reply
:iconteamaquasuicune:
TeamAquaSuicune Featured By Owner Jul 17, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Sephiroth better watch out, or else his one wing's gonna turn into fried chicken. o3o
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 19, 2009  Professional Traditional Artist
mmmmmm
Reply
:iconbenry:
Benry Featured By Owner Jul 16, 2009  Student Traditional Artist
lol, awesome. I think he should have made some marshmallows when he was burning down Clouds town...you know, with the whole epic fire walk scene? yeah...
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 19, 2009  Professional Traditional Artist
i'm sure he did :D
Reply
:iconmyachan13:
MyaChan13 Featured By Owner Jul 16, 2009  Hobbyist General Artist
Darn Sephy XD

Although with Cloud being so angry he would not have spared that stick he was holding XDD

Very creative and cute. Great job X3
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 19, 2009  Professional Traditional Artist
:D thanks
Reply
:iconenvylover66669:
envylover66669 Featured By Owner Jul 16, 2009
LOL! XD
How long is that thing anyway? 8D
Reply
:iconanimeandmangalover66:
AnimeandMangaLover66 Featured By Owner Aug 3, 2009
It's taller than Sephy so at least 6-7 foot? ;_; *fangirl*
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 19, 2009  Professional Traditional Artist
quite lengthy. :D
Reply
:iconenvylover66669:
envylover66669 Featured By Owner Jul 20, 2009
XD
Reply
:iconpsychmeout:
psychmeout Featured By Owner Jul 15, 2009
Hahaha... Oh the benefits of having a long sword.
Reply
:icontavroast:
tavroast Featured By Owner Jul 15, 2009  Student Interface Designer
hahahaaha

Sephie's sword is long......blarg.
Reply
:iconlichking775:
Lichking775 Featured By Owner Jul 15, 2009
even during the summer they can't ever seem to get along. very good humor
Reply
:iconmellownote:
mellownote Featured By Owner Jul 15, 2009
Curse Sephiroth and his freak-long sword.

:icondepressedplz:
Reply
Add a Comment: