Shop Mobile More Submit  Join Login
eattoast goes on vacation by EatToast eattoast goes on vacation by EatToast
i'm back from vacation to new york and new jersey! here's a few pictures i took while on the adventures. it was a lot of fun, but i'm glad to be back home. :)
Add a Comment:
 
:iconnextavatar:
nextavatar Featured By Owner Dec 29, 2010  Hobbyist
it seems like animal just don't like cloud XD
Reply
:iconbeyondtoxic:
BeyondToxic Featured By Owner Jan 26, 2010
This chocobo almost killed Cloud :(
Reply
:icondarksblaqkwings:
darksblaqkwings Featured By Owner Jan 26, 2010
"Random Encounter" XD
Reply
:icongrecianxpiratex07:
grecianxpiratex07 Featured By Owner Aug 23, 2009  Hobbyist General Artist
I like some of the pics, especially the sea gulls and Cloud in the sand. XD
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Aug 23, 2009  Professional Traditional Artist
:D cloud had a great time.
Reply
:icongrecianxpiratex07:
grecianxpiratex07 Featured By Owner Aug 23, 2009  Hobbyist General Artist
seems like it :)
Reply
:iconsugaredlychees:
Sugaredlychees Featured By Owner Jul 17, 2009  Student General Artist
Aids plaza...
Reply
:iconmarcieness:
marcieness Featured By Owner Jul 5, 2009  Hobbyist Traditional Artist
You and your toys! Silly goose!
Reply
:iconmr-amazing-hobo:
Mr-Amazing-Hobo Featured By Owner Jun 20, 2009
that chocobo looks awefully familiar :noes:
Reply
:iconoctober-sparrow:
october-sparrow Featured By Owner Jun 20, 2009  Student Digital Artist
The random encounter made me choke with laughter! Hahahaha! The seagull looks like its galloping toward Cloud at high speed! D:>
Crispy hexagons? How random! <3
Love it :)
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jun 20, 2009  Professional Traditional Artist
there was another one i took where it had it's wings open at him, but i looked more like he was flashing cloud, rather than attacking him :D
Reply
:iconoctober-sparrow:
october-sparrow Featured By Owner Jun 20, 2009  Student Digital Artist
hahahaha flashing seagull! theres a first
i bet cloud secretley enjoyed it ;)
<3
Reply
:iconbinnus:
Binnus Featured By Owner Jun 20, 2009
I didn't know that black squirrels existed :wow:
Reply
:iconbaggins-sama:
Baggins-sama Featured By Owner Jun 19, 2009
:lmao:
Reply
:iconfaithstarlight:
FaithStarLight Featured By Owner Jun 19, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Lmao, I love the pictures of Cloud :P Poor guy, he doesn't get on well with birds :P
Reply
:iconmichiaki:
Michiaki Featured By Owner Jun 18, 2009  Student Artisan Crafter
you are.... *lack of words*


I love this, it's just so random~
Reply
:iconitena:
itena Featured By Owner Jun 17, 2009
People with A.I.D.S. Plaza?!
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jun 18, 2009  Professional Traditional Artist
yep.
Reply
:iconyuri23:
Yuri23 Featured By Owner Jun 17, 2009
omg! u r so awesome!
Reply
:iconcataclysm-x:
Cataclysm-X Featured By Owner Jun 17, 2009  Professional Traditional Artist
How were you able to put Cloud on that "chocobo"? You just threw him at it? :lmao:
And those gulls seem dangerous. Poor Cloud!

Never saw a black squirrel before, especially with a creepy eye like that O:

Sounds like you had a blast :D
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jun 17, 2009  Professional Traditional Artist
i had loads of fun. this was my friend's goose, who is really cute and friendly. :D you could give her tummy rubs!!! she started chewing on clouds head at one point, it's really funny, i might put it on youtube or something. :D

the black squirrels WERE scary. :noes:
Reply
:iconcataclysm-x:
Cataclysm-X Featured By Owner Jun 18, 2009  Professional Traditional Artist
lol so adorable! She sounds like a very cute goose :D
Poor Cloud: parents got killed, friends got killed, he got stabbed by Seph, his mind is messed up, people make fun of him because of his hair and now a goose started chewing on his head!

:iconcloudplz::iconsaysplz::iconcryingplz:!
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jun 18, 2009  Professional Traditional Artist
poor fella.
Reply
:iconpuccoon:
Puccoon Featured By Owner Jun 17, 2009  Hobbyist Digital Artist
Owah! You have such fun adventures! When I go to Alabama on Friday I'll try to take some fun pictures, also. Probably less interesting than Totoro riding a horse or Cloud feeding a Squirrel or People With A.I.D.S. Plaza. :lol: Haha. Hopefully I can find something pretty and humorous.
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jun 17, 2009  Professional Traditional Artist
:D have fun!
Reply
:iconsheepsterama:
Sheepsterama Featured By Owner Jun 17, 2009
I wish I could just follow you around with a video camera.
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jun 17, 2009  Professional Traditional Artist
...i wish you wouldn't.
Reply
:iconscar3t-m0on-ros3:
Scar3t-M0on-Ros3 Featured By Owner Jun 16, 2009
Yeah.. those black squirrels in Central Park creep me out no matter how many times I see them. One time, one of them crawled into my bag because I had a sandwich in there. I was too scared to touch it, so I left my bag in the park. T.T I miss that bag.
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jun 17, 2009  Professional Traditional Artist
:D oh dear. one started crawling up my friend's leg. she shook it off, i think. :D
Reply
:iconscar3t-m0on-ros3:
Scar3t-M0on-Ros3 Featured By Owner Jun 17, 2009
Really? Oh god, they're so aggressive. I heard they're gonna start putting up signs telling people not to feed the squirrels anymore, that way they won't be as comfortable around humans. Though I'll admit that the black fur is pretty exotic looking. As close to an exotic animal as you'll get in NYC XD
Reply
:iconpriority-mail:
Priority-Mail Featured By Owner Jun 16, 2009  Student General Artist
awsomeness
Reply
:iconwindow-climber:
Window-Climber Featured By Owner Jun 16, 2009  Student Traditional Artist
That picture next to the crispy hexagons is random, yet very pretty^-^
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jun 17, 2009  Professional Traditional Artist
thanks. :D
Reply
:iconshippuden23:
Shippuden23 Featured By Owner Jun 16, 2009
:lmao: hilarious and I love that sun picture too :love:
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jun 16, 2009  Professional Traditional Artist
thanks. :D
Reply
:iconshippuden23:
Shippuden23 Featured By Owner Jun 16, 2009
:bow:
Reply
:iconblazesstargirl:
BlazesStarGirl Featured By Owner Jun 16, 2009  Hobbyist Digital Artist
LOL I :heart: Totoro!!! Where do you get a stuffed one? :eager:
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jun 16, 2009  Professional Traditional Artist
i bought it through a friend. :)
Reply
:iconblazesstargirl:
BlazesStarGirl Featured By Owner Jun 17, 2009  Hobbyist Digital Artist
aweshome!!! :B
Reply
:iconpsychmeout:
psychmeout Featured By Owner Jun 16, 2009
Hahahaha! That plaze -is- disturbing.
Reply
:iconvickytico:
VickyTico Featured By Owner Jun 16, 2009  Hobbyist Traditional Artist
XD
Reply
:iconwolvewhisper:
wolvewhisper Featured By Owner Jun 16, 2009
This made my day.

Haha, your toys seemed to have fun (even if Cloud was attacked :XD:).

I never knew there was such a thing as a black squirrel until now. XD

Glad you had fun! ^^ I want to go now. =P
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jun 16, 2009  Professional Traditional Artist
:D it was a lot of fun.
Reply
:iconsapphiremoon714:
SapphireMoon714 Featured By Owner Jun 16, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Hahaha! Awesome pictures! :rofl: Loved the random encounter shot, and the one of Cloud finding Materia. lol Those really cracked me up. :giggle:
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jun 16, 2009  Professional Traditional Artist
:D thanks
Reply
:icontakuyaleon:
takuyaleon Featured By Owner Jun 16, 2009  Hobbyist Traditional Artist
it's so funny...
Reply
:iconwytwolf:
wytwolf Featured By Owner Jun 16, 2009  Hobbyist Digital Artist
Haha! Those were great! Thanks for the laugh, I totally it needed it today :)
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jun 16, 2009  Professional Traditional Artist
:D
Reply
:iconmshfar:
MSHFAR Featured By Owner Jun 16, 2009  Hobbyist Digital Artist
XD
Reply
:iconmockingbyrd:
Mockingbyrd Featured By Owner Jun 16, 2009  Professional Digital Artist
:rofl: epic vacation... :lmao:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 15, 2009
Image Size
1.3 MB
Resolution
1442×5783
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,831
Favourites
134 (who?)
Comments
163
×