Shop Mobile More Submit  Join Login
dinosaurs are jerks by EatToast dinosaurs are jerks by EatToast
not only did this jerk steal wall-es' lunch, but ate him as well.
Add a Comment:
 
:iconkitty11123:
kitty11123 Featured By Owner Oct 3, 2010  Hobbyist General Artist
lol can u tell me weher u got the wall-e figure?
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Oct 3, 2010  Professional Traditional Artist
i don't even remember :(
Reply
:iconjfreak145:
jfreak145 Featured By Owner Jun 30, 2009  Student General Artist
Nooooo!!!!!!!!!!!!!!!!DX
Reply
:iconthomasdwell:
ThomasDWell Featured By Owner Jun 17, 2009
I wanna say that's scar face from the Land of the lost (I think 1990) but I think in the show he was grey, where is the dinosaur from?
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jun 17, 2009  Professional Traditional Artist
king kong. 2005
Reply
:iconxjackxofxtrades:
xJackxOfxTrades Featured By Owner Jun 14, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Hah. I see crayon Cloud in the corner!
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jun 14, 2009  Professional Traditional Artist
:noes: you found him!! :D
Reply
:iconcj25:
CJ25 Featured By Owner Feb 19, 2009
yes i do agree dinosaurs are jerks and shouldn't pick on poor wallE
Also, through looking at this picture the first thing that caught my attention was that in the backround you can see you wonderful cloud strife picture tacked to the wall :love:
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Feb 19, 2009  Professional Traditional Artist
yeah, it's forever falling down though :D it still makes me laugh
Reply
:iconalienhominid2000:
alienhominid2000 Featured By Owner Sep 2, 2008
Wall E got raped by T-Rex mouth
Reply
:iconmystery-demon:
Mystery-Demon Featured By Owner Jul 24, 2008
nooooo pooor wall·EEEEE noooooo
Reply
:iconhaydenchristensenfan:
haydenchristensenfan Featured By Owner Jul 22, 2008  Student Filmographer
LOL, poor wall-e
Reply
:iconchibideathdragon:
Chibideathdragon Featured By Owner Jul 22, 2008
aww poor Wall-e
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 22, 2008  Professional Traditional Artist
he had it coming.
Reply
:iconlizatigress:
LizaTigress Featured By Owner Jul 20, 2008  Professional Filmographer
Poore Wall-e!Don't wory Wall-e!I'll save you!
Reply
:iconhanzo66:
hanzo66 Featured By Owner Jul 19, 2008
Well, blame the person who designed the Wall-E unit to be like a Lunch Box.
Reply
:iconfenrir66:
fenrir66 Featured By Owner Jul 18, 2008
lol, this photo made pity WALL-E for a bit before I started to lol.
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 19, 2008  Professional Traditional Artist
he'll be fine. i think. :D
Reply
:iconmarcieness:
marcieness Featured By Owner Jul 18, 2008  Hobbyist Traditional Artist
omg cloud strife
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 18, 2008  Professional Traditional Artist
just kinda hangin out in the back... lookin awesome! :B
Reply
:iconrexy-jade:
Rexy-Jade Featured By Owner Jul 18, 2008   Traditional Artist
Jesus Rex, what did WALL-E ever do to you?!

Damn punk.
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 18, 2008  Professional Traditional Artist
compacted his fossilized friends in to neatly stacked bricks. they're both jerks.
Reply
:iconcataclysm-x:
Cataclysm-X Featured By Owner Jul 18, 2008  Professional Traditional Artist
your dinosaur is such a meanie, poor wall-e! (great figure by the way :D still haven't seen the movie!)
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 18, 2008  Professional Traditional Artist
it's great! i'm sure it'll be in theaters for a good long while, but see it soon! i haven't come across anyone who hasn't loved it.
Reply
:icontaytaybee:
taytaybee Featured By Owner Jul 25, 2008  Hobbyist General Artist
My friend didn't like it! :noes: I've never gonna let her forget it now!That's mah second favorite movie.!
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 26, 2008  Professional Traditional Artist
wow...that's a rarity.
Reply
:iconsasha0219:
Sasha0219 Featured By Owner Jul 17, 2008
is that a creature house all this carnage is happening on?
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 18, 2008  Professional Traditional Artist
shelf
Reply
:iconpanpanmomo:
PanPanMomo Featured By Owner Jul 17, 2008
HAHAHAHAHA! Mine is an evil laugh!
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 18, 2008  Professional Traditional Artist
hee hee hoo ho ho haa ha haaa heh

mine is an inconsistent laugh.
Reply
:iconlawyer-in-training:
lawyer-in-training Featured By Owner Jul 17, 2008
it's really rather cute
Reply
:iconmiataco:
MIATaco Featured By Owner Jul 17, 2008  Hobbyist Traditional Artist
not walle i will save you. *dinosaur blocks with toe*

lol great job
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 18, 2008  Professional Traditional Artist
thanks
Reply
:iconzhon:
Zhon Featured By Owner Jul 17, 2008  Professional Artisan Crafter
OMG! Poor Wall-E!!!
looks like he's using the lid-thingy as a shield.
xD
Gotta hate those bullies at school for stealing your lunch.....
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 18, 2008  Professional Traditional Artist
those gosh dern kids, these days..
Reply
:iconloonyluna93:
loonyluna93 Featured By Owner Jul 17, 2008
Dinosaur lunchroom bullies are the worst. D:
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 18, 2008  Professional Traditional Artist
oh, yes.
Reply
:iconblucille:
blucille Featured By Owner Jul 17, 2008  Hobbyist Traditional Artist
hwo imaginative and animated, I can so hear wall-e cry out "waaaaaahhhh!!!" :giggle:

btw, where'd you get the cool wall-e toy?
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 18, 2008  Professional Traditional Artist
friend of mine got it at a toys-r-us store. :)
Reply
:iconlalachristinaacuh:
lalaChristinaaCuh Featured By Owner Jul 17, 2008
The T-rex is actually my spirit animal.
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 17, 2008  Professional Traditional Artist
your spirit animal is kind of an asshole, i'm afraid.

eating robots and what not...
:(
Reply
:icontifa-the-strange:
Tifa-the-Strange Featured By Owner Jul 17, 2008
WALLE!!!!

TT3TT
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 17, 2008  Professional Traditional Artist
now that's some roughage!!
Reply
:iconpolishstitch:
PolishStitch Featured By Owner Jul 17, 2008
Poor Wall-E :(

Nice Cloud drawing in the background :D
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 17, 2008  Professional Traditional Artist
why, thank you. :)
Reply
:iconprincessleah314:
princessleah314 Featured By Owner Jul 17, 2008
NOOOOOOOOOOOO WAAAAAAAAAAALL EEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!! D:
Reply
:iconeattoast:
EatToast Featured By Owner Jul 17, 2008  Professional Traditional Artist
it's okay. that dinosaur can't swallow him.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 17, 2008
Image Size
963 KB
Resolution
700×525
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,922
Favourites
47 (who?)
Comments
47
×